Dovie

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

6 höst dofter ?

Av Dovie Dovie - 2 november 2014 16:47

1.Victoria's Secret "Passion Struck"
Denna ska lukta
"Fuji apple & vanilla orchid"
Alltså denna luktar så sjukt gott!
Kan inte beskriva den riktigt men den luktar typ som mogen pure seduction ^^
Jag köpte den på Rusta för 99:-


2.Calvin Klein "down town"
Denna luktar super fräscht!
Väldigt mogen och lite kvinnlig doft!
Så här beskrivs den:
Downtown från Calvin Klein balanserar feminint trä med en mjuk, blommig doft för att skapa en självsäker, modern doft med en unik signatur och en oväntad udd.
Jag fick denna så jag vet ej vad den kosta men på kicks hemsida kostar 30ml-485:- 50ml-565:-

Finns på www.kicks.se


3.Paco Rabanne "lady million"
Den här luktar väldigt moget och kvinnligt (jag gillar kvinnliga dofter)
Så här beskrivs den:
Lady Milllion är frisk, blommig och träig, likt nektar av yppiga blommor, efterföljande försiktigt men fortfarande mycket närvarande. Den är kraftfullt förförisk med noter av neroli och hallon.
Jag vet inte riktigt om jag håller med om beskrivningen men aja!
Jag fick också denna!
30ml-495:- 50ml-660:-
Fins på www.kicks.se


4.Rihanna "nude"
Denna parfym asså den luktar så himla himla underbart!
Kan inte beskriva den riktigt men den luktar ungdomligt& lite fruktigt

Jag köpte denna (pappa betala) för 200:- på sense 30ml

www.kicks.se kostar 30ml-325:-


5.Esacada "magnetism"
Nu undrar ni säkert varför jag har den i sån konstig flaska
Jo de e för att i Libanon så finns de affärer som kan fylla på parfym i en flaska så då gjorde jag det! ;)
De kostade BARA 25:-
Och den stannar kvar på mig&mina kläder super länge ;)

www.kicks.se 25ml-490:- 50ml-670:-

6.Body Shop "japanese cherry blossom"
Jag köpte denna (pappa betala) på Arlanda för 75:-
Vet inte vart den finns att köpa förutom i affärerna!
Den luktar blommigt&moget


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dovie Dovie - 9 november 2014 13:47


Aa rubriken talar! Snart har jag haft bloggen i ett helt åt :) Känns jätte kul även om de har varit väldigt dålig utradering :/ Men tack för alla som läser ni är bäst! ...

Av Dovie Dovie - 26 oktober 2014 22:45


Äntligen en ny header!

Av Dovie Dovie - 12 september 2014 17:48

 

Av Dovie Dovie - 9 juni 2014 16:02

     

Av Dovie Dovie - 25 maj 2014 17:12

Jag har babblat jätte mycket om Dancehall!   Dancehall är den dansskolan jag går på!    De kom 2:a på på sveriges största dans tävlings grej! Som hette streetstar!    Här kommer en video när dom var på streetstar♥       ...

Presentation


Hej jag är tjej på 12 år från Östersund! Denna blogg kommer att handla om smink ,mode o.s.v ! Hoppas ni gilla den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards