Dovie

Alla inlägg under februari 2014

Av Dovie Dovie - 28 februari 2014 16:42

Äntligen sportlov börjar sportlovet med att dansa såklart♥

 

Av Dovie Dovie - 27 februari 2014 20:57

Hej tänkte prata om the bodyshop bodybutter har haft nåra förut men de är slut.

Själv tycker jag att dom är jätte bra och återfuktar huden otroligt. Vill gärna köpa en till men vet inte vilken lukt jag ska köpa vad tycker ni?  

Vet riktigt inte vilken jag ska köpa men dessa 2 tänker jag mest på kommentera vad ni tycker ! 

♥BLUEBERRY♥ VS ♥PASSION FRUIT♥

Av Dovie Dovie - 26 februari 2014 19:36

Hej idag tänkte jag göra en fashion tag och jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på 2 dagar.

 

vi börjar med tagen nu!♥

 

1.Nämn 3 favorit affärer att shoppa från

H&M

GinaTricot

Cubus

 

2.Affärer du gillar att gå in i men inte köper något.

 

Jag går inte ofta in på affärer som jag inte köper saker ifrån men kanske Kappahl

 

3.Senaste smycket du köpte

Det var ett tag sen jag köpte smycken men jag tror att det var ett par örhängen från H&M

 

4.Har du köpt någoting som dy aldrig har haft på dig? Isåfall vad?

 

Det är en skjorta från H&M har aldrig haft på mig den   

 

5.Om du var tvungen att ha på dig ett plagg till varenda sak du har på dig?

 

Ett svart linne under tröjan jag har på mig för då syns det ju inte ;D

 

6. Vad är du för typ?

A)Jag bryr mig inte vad jag har på mig bara tar på mig något!

B)Jag bryr mig jätte mycket om vad jag har på mig!

C)Klär på mig det jag tycker är snyggt!

 

Jag tar på mig det jag tycker är snyggt :D

 

7.Min garderob är full av .....

 

Typ allt *_*

8.Den könaste plagget du äger?


Min Abercrombie&Fitch flis

 

9.Vad kommer du aldrig ha på dig i livet?

 

En blommig kjol......

 

10.Hur skulle du beskriva din stil?

 

Tjejig,Chill

 

11.Favorit t-shirt

En t-shirt från american eagle den är väldigt stark rosa med en vit american eagle fågel på och det har som en "V" hals så man behöver en tub topp till den !

 

12.Favorit Jeans?

 

Mina svarta jeans från Gina

 

13.Favorit tröja?

 

Har så många så har ingen aning!

 

14.Favorit skor?

 

Vita converse på sommaren och på vintern mina american eagle uggs och såklart vinter skorna!

 

15.Favorit väska?

 

Min longchamp väska ;D

 

 


16.Favorit örhängen?

Vanliga silver en vita pärlor

 

 

 

 

 

Av Dovie Dovie - 23 februari 2014 20:29

Idag vaknade jg 9:31 när jag vakna satt jag vid datorn och spelade sen efter jag åt frukost gick jag till mina kusiner lite och var med dom efter det åkte jag med pappa till stan köpte inget men kanske ska till stan imorgon och köpa en sak från sense.
Kanske ska jag köpa en bodybutter från i love....
Sen åkte vi och åt på max o åt . När jag kom hem så satt jag vid datorn igen och gorde lite andra saker. Nu sitter jag och äter as god sallad yummy

Av Dovie Dovie - 22 februari 2014 21:00

Nu har Anton Ewald sjungt han var amazing♥

Han gick också vidare till FINAL är så glad hoppas verkligen att han vinner!

Vem är eran favorit av alla som har sjungt?

 

 

Av Dovie Dovie - 22 februari 2014 14:44

Sitter med Reham och kollar på film filmen heter "Jiddra inte med zohan"

Av Dovie Dovie - 20 februari 2014 19:34

Tänkte tipsa er om en parfym det är Rihanas Nude den luktar amazing
Kostar typ 295:- på kicks den lilla alltså

Den är en av mina nya favoriter!

Men när vi ändå är inne på parfym så kan jag visa er dom 3 parfymerna som jag vill ha!

-viva la juicy
-Ralph lauren 2
-nicki minaj "minajesty" (tror jag att den heter)
Vill så gärna ha dessa tror att jag kommer att börja med nicki minajs!

Av Dovie Dovie - 19 februari 2014 20:38

Igår ramlade jag när vi åkte skidor och typ slog i huvudet nacken och magen. Från igår kväll har jag haft as ont i nacken! Det gör så sjukt ont. Kan typ inte kolla åt höger eller väster det gör otroligt ont. Fick låna nån masage sak av min kompis ,det fick mig att känna lite bättre.

Idag hade vi matte prov del B och igår hade vi del A det gick ganska bra känns det som och nästa vecka har vi typ SO prov typ religion :O

Presentation


Hej jag är tjej på 12 år från Östersund! Denna blogg kommer att handla om smink ,mode o.s.v ! Hoppas ni gilla den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards