Dovie

Alla inlägg under mars 2014

Av Dovie Dovie - 29 mars 2014 19:49

Sitter och pluggar till Engelska diagnosen. Går sådär :/

Av Dovie Dovie - 24 mars 2014 17:03

Tänkte göra en haul video!

Inne på Åhléns köpte jag en sminkbortagning från Lumene som jag har hört mycket bra om från tildestyle på youtube.
Den kostade runt 55-75 kr

Sen inne på the body shop köpte jag en kropp scrub.

Sen inne på rösta köpte jag 3 saker först köpte jag bomulls pads kostade 9 kr styck

Sen köpte jag även 2 doft ljus i Vanilj och jag älskar doften av vanilj den är så underbar . Dessa kostade 15:- styck

Sen köpte jag en parfym från adidas
Den kostade 50:-

Av Dovie Dovie - 19 mars 2014 16:59

Igår på kvällen så tappa jag min mobild i vattnet :(

 

Det är inte första gången har gort det en gång innan:/

första gången jag tappa den så sjönk den enda ner liksom och fick vatten i hela sig.Men igår fick den bara vatten där nere vi laddar saken och högtalarna. Först fatta jag riktigt inte vad som hände men sen tog jag upp den direkt. Efetr typ några sekunder så börja skärmen bli vit,grå och svart och sen släcktes den av helt ;(Sen försökte typ "suga" upp vattnet och använde hårtork men inget funka mobilen var helt paj men sen märkte vi att ficklampan var på. Så nu har min pappa åkt till nått lagnings företag men dom säger att de kanske inte går att laga. Men om det inte går så kommer jag få en iPhone 5s silver!

 

När jag fick veta att jag fick välja så blev jag orolig för bilderna och allt som är på mobilen vi ska gå in på iTunes på fdatorn och fixa det på något sätt!

 

Men jag vill bara berätta att jag oftast bloggar från mobilen så det kanske inte blir lika många inlägg men jag försöka att göra så gott jag kan !

 

Ha det så kul, puss ♥♥

     

Av Dovie Dovie - 15 mars 2014 17:37

Var på stan med Mercedes & Gazzella
Var inne på H&M och köpte 2 saker!

Först köpte jag hårsnoddar för att dom jag köpte på glitter för ett tag sen har typ försvunnit som dom här kommer att göra också :P
Men dom kosta 19,50 :-

Sen köpte jag "iPhone sticker" typ det är som saker som man klistrar fast på mobilen. De jag köpte kostade 29.50:-

Av Dovie Dovie - 11 mars 2014 19:34

1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Maja 2. Hur gammal är du om fem år?
17 år
3. Vilken är den senaste filmen du har sett?
White chiks
4. Vem ringde du senast?
Maja
5. Vem ringde dig senast?
Maja
6. Hur löd de senaste sms:et du fick?
"Roger, vart tog du vägen?"
Av Maja hahha
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda
8. Vilken ögonfärg har du?
Brun
9. När vaknade du idag?
6:24
10. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren
11. Vad dricker du till frukost?
Jos/vatten/mjölk
12. Vad är det första du gör när du vaknar?
Går in på toa!
13. Vad brukar du göra innan du lägger dig?
Sitta med mobilen
14. Vad är det dyraste du äger?
Min iPhone eller dator.
15. Vad skrämde dig som barn?
Myror och bi
16. Använder du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
17. Vilken är din favoritglass?
Daim& ben&jerrys
18. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Arabiska och nåra ord på franska!
19. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Kanske Google ,hehe
20. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?
Shoppa för 500.000 och spara 500.000
21. Favoritfärg?
Råsa,turkos,vit,svart och grå
22. Saknar du någon just nu?
Ja min mormor.
23. Vad är det bästa som hänt dig?
Träffa Johan Alander kanske :/
24. Beroende av något?
Jordgubbar doppad i choklad och min mobil!
25. Har du någon förebild?
Tror inte det
26. Vad är det värsta du vet?
Tandläkaren
27. Vad åt du senast?
Middag
28. Vad är klockan nu?
19:33
29. Är du nöjd med ditt liv?
Självklart!
30.Hur länge har du bloggat?
5-4 månader!

Av Dovie Dovie - 10 mars 2014 16:23

Ska ut och gå!

[Bild]

Av Dovie Dovie - 8 mars 2014 20:04

Jag älskar verkligen Top model Sverige det är mitt favorit tv program jag väntar desperat måndag-torsdag klockan 19.30 för att kolla på det så klart har man favoriter och jag tänkte visa er min Top 5

Top 1

Ellinor är så vacker och är så snygg älskar henne så mycket! <3

Top 2

Elzana är otroligt vacker med hennes långa hår hon är verkligen en blivande modell!

Top 3

Hennes ansikte är så underbar och hon är så vacker på bild verkligen underbar tjej. Som Jonas sa "feber du ger min feber"

Top 4

OMG Kevin alltså han är så så snygg och underbar på bild.

Top 5

Sanel hans leende OMG han är så snygg!

Av Dovie Dovie - 7 mars 2014 19:17

Idag var jag på torget och köpte 2 saker!

Först köpte jag en flis från OBEY som kostade 150:-

Sen köpte jag lite fudge för 140:-

Presentation


Hej jag är tjej på 12 år från Östersund! Denna blogg kommer att handla om smink ,mode o.s.v ! Hoppas ni gilla den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards