Dovie

Alla inlägg under januari 2014

Av Dovie Dovie - 31 januari 2014 20:53

Tänkte berätta om dagen!
Började klockan 8.00 som vanligt!

Vi började med matte och sen hade vi SO prov det gick ganska bra!
Efter det hade vi rast!
Efter det hade vi lite svenska eller egentligen kom rektorn och prata med oss osv.
Sen fick vi läsa! Efter typ 10 minuter gick vi till djumpan,vi spelade basket de var ganska kul!
Efter vi hade bytt om var det lunch det var någon morotssoppa !
Efter rasten så hade pratade vi om typ nätet sen hade vi någon friends sak!
När vi sluta (13.30) så gick jag till gården och åt kladdkaka! Sen gick vi ut och satt oss i koridoren!
Sen gick vi till ett annat ställe spela kort jag var med Reham,Gazzella,Nike och Edvin

16.15 gick jag och reham för att vi skulle till dansen (Dancehall)

Första dansen vi var med i hette disco&street och den andra showdance! Så vi var där i 2 timmar!

När jag kom hem bytte jag genast om till mys kläder!
Just ni sitter jag och myser med Gazzella och Reham!

Av Dovie Dovie - 30 januari 2014 16:25

Ska gå på prov vecka på dance hall ska bli as kul!

Av Dovie Dovie - 29 januari 2014 19:28

Måste plugga plugga plugga inför SO provet vi var på fredag,det går faktiskt ganska bra!

Som ni nog såg i förra inlägget så fyller jag år idag! Hurra!

De sjöng till mig i klassrummet på morgon men bästa av allt fick en TV i present!

Blir favvo rätten till middag ,TACOS mumms!

Nu måste jag träna på provet!

Bara en fråga!
Bara jag som tycker att plugga är mycket roligare när det är färgglatt?

Av Dovie Dovie - 28 januari 2014 19:30

Vi kom vidare till läns final Woop woop!

Vi vann med 31-18

Tänkte berätta hur det gick till!
Vi åkte klockan 16.15 från skolan och var framme runt 16.30

Radiohuset ligger i ondensala !

När vi var framme så hängde vi av oss ytter kläderna och åt lite godis och drack varm oboy !
Klockan var 10 i 5 när jag var klar med oboyen vi gick runt lite och sen var det dags att gå in i studion.
17.00 började sändningen!
Och slutade 18.00
Alltså en 1 timme !

På sista frågan hade vi 28 och änge 18!

Vi fick 3 poäng till och slutade på som sagt 31 poäng!

Efter sändningen så hade vi en seger intervjiu!

När vi klar med den så åkte vi hem!

Om ni så gärna vill lyssna på hur vi lät så gå in på
www.viifemman.se
Och tryck på Jämtland!

Bilder och allt finns där lägger inte upp bilder på bloggen!

Av Dovie Dovie - 27 januari 2014 19:33

Tänkte prata om torra läppar!

Alla vi får torra läppar på vintern !
Läppbalsam är det bästa som finns under vintern för läpparna!

Det finns hundratals olika läppbalsam

eos,babylips,Carmex,nivea,bodyshop osv.

Men Vaseline är nog det bästa av alla !
Det återfuktar så sjukt mycket!

Själv så använder jag Vaseline & Carmex varje kväll!

Finns på Ica för typ 20:-

Finns på Willys för kanske 20:-

Av Dovie Dovie - 26 januari 2014 20:01

Har varit ute hela dagen det är därför inget inlägg har kommit upp!

Var på bowlinghallen,donken,brunflo och kärring backen kom nyss hem !

När jag vaknade så sa pappa att vi skulle åka till bowling hallen tog med mina båda kusiner Rehamk&Gazzella

Efter våran tid var slut så åkte vi till donken i lillänge jag beställde bara en sallad och pommes!

Sen åkte vi till Brunflo vi åkte bara runt där!
Sen åkte vi hem och efter nån halv timme så åkte vi till kärringbacken och åkte madrass det var så sjukt kul!

På slutet ab backen fanns det ett as stort gupp så man flög över det jag gorde det flera gånger!

Har dock ont i ryggen och i svanskotan :/

Av Dovie Dovie - 25 januari 2014 18:50

Var på dollarstore och Willys så tänkte göra en haul!

Dollarstore:

Denna parfymen ,luktar jätte got , kostade BARA 30:- *o*

Dessa överstrykning pennor från Bic! Kostade bara 20:-

Ett nagelborst sätt från ZTIZ 30:-

Nail stickers 2 för 10:-

Tror att det heter nagel printing! 20:-

2 doftljus 20:-/st

Två tuggummi paket! Strawberry&strong menthol

Willys:

Kexchokladen och plopp köpte jag på dollarstore kexchokladen kostade 2 för 10:- och plopp 10:- på Willys köpte jag två corny big en har jag ätit men de var i choklad och den jag har kvar är i peanutk&chocolate vet inte hur mycket de kostade!

En milkshake i choklad vet inte heller hur mycket den kostar! ^^

Presentation


Hej jag är tjej på 12 år från Östersund! Denna blogg kommer att handla om smink ,mode o.s.v ! Hoppas ni gilla den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards